Handbalvereniging Hellas

Tennis bij Hellas

Vanaf 1 april 2019 is het mogelijk om tennislid van Hellas te worden.
Hellas huurt van de gemeente Den Haag 1 veld om te trainen en om de veldwedstrijden te spelen en als dat veld daar niet voor gebruikt wordt kan er op getennist worden. Dat kan doordeweeks vanaf 17.00 uur en in de weekeinden. Let wel: er kan alleen op de eerste baan getennist worden en het is dus niet de bedoeling om op baan 2 te gaan spelen.

De kosten voor het tennissen bedragen € 5,00 per maand en voor Hellenen zijn er geen inschrijfkosten. Buitenleden betalen eenmalig € 15,00 aan inschrijfkosten. Het lidmaatschap moet worden aangegaan voor minimaal een half jaar en is daarna per half jaar opzegbaar. Het lidmaatschap gaat op de 1e van een maand in en er wordt telkens € 30 euro geïnd. Het inschrijfformulier voor de tennisleden vind je hier.

Het gebruik van de baan gaat op basis van ‘afhangen’ per uur. De trainingen en wedstrijden van Hellasteams hebben altijd voorrang boven tennis, hou daarom goed de trainingstijden en het competitieschema in de gaten. Tennisleden krijgen een pasje. Er staat een mobiel net langs het veld en de leden moeten dat zelf op het veld zetten, en na gebruik ook weer terugzetten. Het tennisveld is geschikt om te dubbelen, er kan dus met 4 personen tegelijkertijd getennist worden.

Er kan niet per definitie gebruik worden gemaakt van de kleedruimtes en de kantine. Als er activiteiten in de hal plaats vinden kan dat natuurlijk wel.
Er is geen verlichting op de baan aanwezig.