25/26 maart – HA1 en HS3 kampioenswedstrijden

Na de goede prestatie tegen ZAP heeft DS1 met twee wedstrijden te gaan nog één overwinning nodig om zich veilig te spelen. Zaterdag is daarvoor de eerste gelegenheid, tegen DSVD. Dat wordt geen eenvoudige opgave want DSVD staat tweede, en heeft bovendien nog een theoretische kans om kampioen te worden. Niet eenvoudig dus, maar ook niet onmogelijk. De dames hebben dinsdag tegen de nr. 4, ZAP, weer laten zien dat ze met keihard werken veel kunnen bereiken. Dus zaterdag met vertrouwen er flink tegenaan en wie weet levert het de twee benodigde punten dit weekend al op. De wedstrijd begint om 20.15 uur in Deurningen.

HS1 speelt dit weekend niet maar dat betekent niet dat er aan de Laan van Poot niks te beleven valt. Zowel de HA1 als HS3 kunnen zondag kampioen worden.

Op zondag speelt eerst de HA1 om 12.00 uur tegen Aalsmeer, de nummer 2 in de competitie. Met nog twee wedstrijden te gaan hebben onze heren een voorsprong op Aalsmeer van 2 punten en bij winst is het dus feest! Op 15 maart hebben we allemaal kunnen zien hoe goed onze HA1 speelde tegen de ‘grote’ mannen, zondag zijn ze dus te bewonderen tegen leeftijdgenoten. Kom vooral kijken!

Om 15.00 uur gaan de mannen van HS3 hun best doen om kampioen te worden. Zij hebben dit seizoen nog niet verloren (als we de wedstrijd tegen HS1 op 15 maart niet meetellen) en we mogen dus verwachten dat ze zondag de titel pakken in de wedstrijd tegen SOS-Kwieksport. Een gelijkspel is voldoende, maar we hopen natuurlijk op winst!

Veel succes allemaal en graag tot zondag bij de kampioenswedstrijden!

Activiteiten 1 april
'Degradatie? Niet aan de orde'