Handbalvereniging Hellas

Handbalvereniging Hellas is een van de oudste handbalverenigingen van Nederland. Sinds maart 2022 bestaat Hellas 95 jaar. We kijken nu al uit naar ons 100-jarige bestaan in 2027! In al die jaren is de filosofie van HV Hellas heel helder geweest: bij HV Hellas moet iedereen op zijn of haar eigen niveau kunnen handballen.

Topsport en breedtesport gaan hand in hand. Samen zorgen we voor mooie prestaties en gezelligheid binnen de vereniging.

Hellas is een actieve en gezonde vereniging. Handbalvereniging Hellas heeft een eigen sporthal en een buitenveld aan de Laan van Poot in Den Haag. Wil je meer weten? Kom eens langs aan de Laan van Poot.

De vereniging telt ruim 400 leden. We spelen met 8 seniorenteams en 18 jeugdteams in de competitie mee. Daarmee zijn we een van de grotere verenigingen in de regio.

Op zaterdagavond spelen onze heren hun thuiswedstrijden in onze eigen hal. Op de site vind je het wedstrijdprogramma van alle teams en veel meer andere wetenswaardigheden. Op de contactpagina vind je verder onze gegevens.

Lees hier meer over de geschiedenis van handbalvereniging Hellas.

Hellas bestaat voornamelijk uit vrijwilligers. Op deze pagina vind je de Ereleden, Leden van Verdienste en Hellenen van Verdienste

Er zijn een aantal leden op een bijzondere manier extra in het zonnetje gezet. Hellas heeft de Jan Alma tribune en het Anneke van Zanen veld (buitenveld).