Handbalvereniging Hellas

Bestuur en Commissies

Bestuur aan het woord

Handbalvereniging Hellas is een van de oudste handbalverenigingen van Nederland. Sinds maart 2022 bestaat Hellas 95 jaar. We kijken nu al uit naar ons 100-jarige bestaan in 2027!

In al die jaren is de filosofie van HV Hellas heel helder geweest: bij HV Hellas moet iedereen op zijn of haar eigen niveau kunnen handballen. Topsport en breedtesport gaan hand in hand. Prestaties en gezelligheid gaan binnen de vereniging hand in hand.

De vereniging telt ruim 400 leden. We spelen met 8 seniorenteams en 15 jeugdteams in de competitie mee. Daarmee zijn we een van de grotere verenigingen in de regio. Handbalvereniging Hellas heeft een eigen sporthal en een buitenveld aan de Laan van Poot in Den Haag.

Samen houden we de vereniging draaiende. Handbalvereniging Hellas bestaat bijna geheel uit vrijwilligers. Om alles in goed banen te leiden binnen de vereniging is de Hellas organisatie onderverdeeld in de verschillende commissies.

Het bestuur bestaat uit Bianca Rouwenhorst (voorzitter), Anneke van Zanen-Nieberg (vice-voorzitter), Tessa Tramper (Secretaris) Michael Beltman (Penningmeester), Ger Kruiswijk (Jeugdcommissie) en Saskia van Zanen (PR en Communicatie).

Contact opnemen met het bestuur kan via de mail: secretariaat@hellashandbal.nl; als je rechtstreeks aan de voorzitter wilt mailen kan dat via voorzitter@hellashandbal.nl. Maar je kunt ieder van ons natuurlijk ook gewoon aanspreken!

Bianca Rouwenhorst

Commissies

• Handbalzaken

Handbalzaken is ingericht om HV Hellas naar de top te begeleiden en daar te blijven. Zij houden zich bezig met allerlei zaken rondom topsport.

• Jeugd Commissie

De jeugdcommissie is onder andere aanspreekpunt voor kader en ouder, verder zorgen zij ervoor dat de organisatie rondom de jeugd gestroomlijnd wordt.

• Sponsor Commissie

De sponsorcommissie regelt alle zaken rondom de sponsoring. Heb jij een vraag met betrekking tot de sponsoring of wil je zelf sponsoren?

• Communicatie

PR & Communicatie Commissie regelt alles rondom de interne en externe communicatie van Hellas.

• Events Commissie

De events commissie is verantwoordelijk voor alle events die vanuit Hellas worden georganiseerd. Wil je met hen in contact komen?

• Inhuur Sporthal Hellas

Inhuur Sporthal Hellas is verantwoordelijk voor de verhuur van Sporthal Hellas. Wil jij de zaal huren? Of heb je andere vragen?

• Scheidsrechters Commissie

Deze commissie regelt alles voor de invulling van de scheidsrechters voor Hellas. Wil jij met hen in contact komen? Stuur een mailtje!

• Barcommissie

De barcommissie regelt alles omtrent de bar. Wil je deze een keer huren? Dat kan, stuur hen een mailtje!

• Vertrouwens- personen

Zit je ergens mee? Praten met een vertrouwens-persoon? Bel of app ons via: 06 54 22 12 24 (Roger) of 06 24 63 56 28 (Monique)