Handbalvereniging Hellas

Lid worden bij HV Hellas!

Al jaren is de filosofie van handbalvereniging Hellas heel helder geweest: bij Hellas moet iedereen op zijn of haar eigen niveau kunnen handballen.

Topsport en breedtesport gaan hand in hand. Samen zorgen we voor mooie prestaties en gezelligheid binnen de vereniging.

Onderaan de pagina vind je de prijzen van de contributie en de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de ledenadministratie. Zij kunnen jou van meer informatie voorzien!

Lees hier meer over handbalvereniging Hellas.

Lid worden?

Leuk dat je lid wil worden van handbalvereniging Hellas in Den Haag! Vul dan het aanmeldformulier in en stuur het (samen met een pasfoto) op naar de ledenadministratie. Het adres staat op het formulier. Als je lid wordt, ben je eenmalig € 20,- inschrijfkosten verschuldigd.

Vragen over de contributie

Wat leuk! Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Je kan contact opnemen met hellas@handbal.nl. In dit schema vind je de trainingstijden, per

Het trainingsschema voor de zaal vind je op deze pagina!

De kleuren van Hellas zijn wit en korenblauw. Het broekje is blauw, het shirt wit, het reserveshirt is rood. Het trainingspak is blauw/wit.
De twee wedstrijdshirts worden gehuurd van Hellas. De spelregels rondom de kledinghuur zijn vastgelegd in het Kledingreglement HV Hellas.

Per seizoen wordt een huurbedrag van € 20,- in rekening gebracht. Dit bedrag wordt gelijktijdig met de contributie geïnd.
De blauwe sportbroek van Jako kan besteld worden via de webshop. Daarnaast is een Hellas trainingspak verplicht. Dit Jako trainingspak koop je ook via de webshop.

De contributie die je betaalt, is afhankelijk van het jaar waarin je geboren bent. Ook als je in een hogere of lagere leeftijdscategorie speelt dan waar je qua leeftijd in thuis hoort. Onderaan de pagina vind je het contributieschema.

De contributiebetalingen en de kledinghuur gaan altijd via automatische afschrijvingen. Daarmee wordt Hellas van veel administratief werk verlicht. Mocht je het niet eens zijn met een bepaalde afschrijving, dan kan je die afschrijving altijd via je bank laten terugdraaien. Zo blijf jij wel de baas over je bankrekening.

Deze bedragen worden jaarlijks geïndexeerd. Eind augustus worden hier de bedragen voor het nieuwe seizoen gepubliceerd.

Vanaf 4 jaar kun je al meedoen met trainingen.

Ben je de afgelopen 12 maanden nog lid geweest van een andere vereniging, dan mag je alleen in de periodes van 1 juli tot 15 augustus en van 15 december tot 31 december naar een andere vereniging overstappen. Ook mag je alleen maar overstappen naar een andere vereniging als je geen financiële verplichtingen meer hebt bij je oude vereniging.

Geef daarom op het aanmeldingsformulier aan of je al eerder lid bent geweest van een vereniging. Dan kan het Nederlands Handbal Verbond contact leggen met de oude vereniging en jou toestemming geven om voortaan bij Hellas te spelen. Als je op het aanmeldformulier je spelerscode opgeeft, dan gaat alles sneller. Deze code bestaat uit 7 posities en staat op je digitale spelerspas in de Handbal app.

Als je een eerder lidmaatschap verzwijgt dan kan dat tot flinke boetes voor jezelf en voor Hellas leiden.

Als lid heb je gratis toegang bij de wedstrijden van Heren 1. Overige wedstrijden zijn altijd gratis.

Contributie ben je verschuldigd over het gehele seizoen, ook als je tussentijds stopt. Reden voor deze regel is dat Hellas aan het begin van het jaar moet vaststellen met hoeveel teams er gespeeld en getraind wordt. Dat is gebaseerd op het aantal leden dat we hebben. Voor die leden gaan we voor het gehele seizoen allerlei financiële verplichtingen aan: contributie voor het NHV, zaalhuur, deelname aan competities. Daar draagt ieder lid van Hellas bij door ook de contributie over het volle seizoen te betalen.

Je kan alleen je lidmaatschap van Hellas schriftelijk beëindigen bij de secretaris of bij de ledenadministratie. Dat kan door tijdig een mailtje te sturen aan ledenadministratie@hvhellas.nl. Je kan je lidmaatschap op geen enkele andere wijze opzeggen, dus ook niet door het te zeggen tegen je coach. Je kan op ieder moment van het seizoen opzeggen, maar het lidmaatschap zal pas aan het einde van het seizoen beëindigd worden. Je bent contributie verschuldigd totdat het volledige jaarbedrag betaald is.

Zorg ervoor dat je voor 1 juli opzegt, want vanaf die datum start de planning voor het nieuwe seizoen en wordt aan het NHV het aantal deelnemende spelers gemeld, waar kosten aan verbonden zijn. Als je na 1 juli opzegt ben je over het nieuwe seizoen weer contributie verschuldigd.

Ja, wij gaan zorgvuldig met je gegevens om. Alles is vastgelegd in een professionele, beveiligde  administratie waartoe slechts enkele bevoegde functionarissen toegang hebben. Rondom de wedstrijden en andere activiteiten bij Hellas worden regelmatig foto’s gemaakt en gepubliceerd op onze site en op Facebook. Vind je dat niet fijn en wil je bezwaar maken, lees dan in ons privacy beleid elders op deze site hoe je dat kunt doen.

oor het speelschema, uitslagen, standen en andere wetenswaardigheden kan je de Handbal app downloaden in de App Store of Google Play. Met je mailadres dat je ook op het aanmeldformulier hebt opgegeven en je spelerscode kan je een account aanvragen.

Op de sociale netwerken van Hellas worden alle laatste nieuwtjes of acties gemeld. Dus als je op de hoogte wilt blijven, volg die pagina’s dan! Wij hebben Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn.

Contributieschema 2022 – 2023

JaarlijksHalfjaarlijksKwartaalKledinghuur
Inschrijfgeld€     20,00
 €     86,00 €        44,00 €     23,50