Handbalvereniging Hellas

Sponsoren van HV Hellas

Onderstaand vind je alle sponsoren van Handbalvereniging Hellas. Hellas heeft vele trouwe en goede sponsoren op wie we altijd kunnen rekenen. Wil jij ook sponsor worden van HV Hellas? Neem gerust contact op met de sponsorcommissie.

• Easier Dental Care
  • LB Finance
  • HerstelSnel
  • Jagro Dent
  • Clubkledingwinkel
  • Electroworld Stadhouder
  • Surlinio
  • U-nited
  • Thorbecke Parket & Kurk
  • Broekhuyzen Horecagroothandel
  • Bakkerij Segaar
  • Den Haag Topsport
  • Teamleader

Vrienden van Hellas

Word Vriend van Hellas en steun onze jeugd!

Als Vriend van Hellas vervul je een cruciale rol in de ondersteuning van onze jeugd en het verbeteren van de sportervaring voor alle jeugd leden. Met een jaarlijkse bijdrage van slechts €50 maak je niet alleen een positieve impact op de toekomst van onze club, maar ontvang je ook voordelen.

Wat krijg je als Vriend van Hellas?

🎟️ Seizoenkaart
🏆 Naamplaatje: Je naam schittert op ons gloednieuwe “Vrienden van Hellas” bord, zichtbaar voor alle leden en bezoekers. Het is onze manier om waardering te tonen voor jouw steun en betrokkenheid.

Door Vriend van Hellas te worden, draag je direct bij aan de financiering van jeugdactiviteiten, trainingsmaterialen en evenementen. Je helpt ons om een positieve sportomgeving te creëren en de passie voor handbal over te brengen op de volgende generatie.

Hoe word je lid?
Het is simpel! Vul het onderstaande formulier in en de rest gaat vanzelf.

📝 Formulier

Laten we samenwerken om onze jeugd de beste opleiding te geven en Hellas naar nieuwe hoogten te tillen. We kijken uit naar jullie steun!