Activiteiten komend weekend

DS1 is 2017 goed begonnen, getuige de eerste helft tegen Foreholte afgelopen zaterdag. De dames speelden goed en bij rust stond er een kleine voorsprong op het scorebord. Helaas konden de dames het goede spel in de tweede helft niet volhouden waardoor Foreholte de twee punten mee naar huis nam.

Dit weekend spelen de dames tegen PSV, om 19.00 uur in Eindhoven. We hopen op hetzelfde spel als vorige week in de eerste helft, maar dan graag de hele wedstrijd. Supporters zijn, natuurlijk, van harte welkom. De bus vertrekt om 16.00 uur.

Voor HS1 begint 2017 handballend gezien op woensdag 18 januari met de bekerwedstrijd tegen Oliveo. Deze  wedstrijd begint om 20.30 uur in Pijnacker. Lekker dichtbij voor een doordeweekse avond, dus kom gerust kijken!

Veel succes allemaal!

Activiteiten 21/22 januari
Het winnende Hellas 90 Jaar logo is bekend !!!