Activiteiten komend weekend

Met een beetje meer geluk had HS 1 afgelopen weekend één of misschien zelfs twee punten uit Venlo mee naar huis kunnen nemen, maar helaas… Dan moet het komend weekend tegen E&O maar gebeuren. De gasten uit Emmen hebben de afgelopen twee wedstrijden gelijk gespeeld en een derde keer zou heel aardig zijn, al zien we natuurlijk nog liever dat onze heren de volle winst pakken. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

DS 1 speelt komend weekend op zondag, om 14.00 uur tegen Fortissimo in Cothen. Geen bus deze keer, maar voor de enthousiaste supporter is Cothen dichtbij genoeg om met de auto naartoe te reizen. Fortissimo heeft net als onze dames tot nu toe één wedstrijd gewonnen en één verloren. We zijn benieuwd wat deze wedstrijd gaat brengen!

DS 2 oefent dit weekend nog eens met een trial in de Hellashal. Deze keer spelen ze op zaterdag, om 15.00 uur tegen Westlandia en om 18.00 uur tegen Schipluiden. Daarna snel een broodje eten in de clubtent en dan om 20.00 uur de heren tegen E&O aanmoedigen!

Allemaal heel veel succes gewenst!

Speler van de week: Nick
Dringend hulp gevraagd