Activiteiten 4/5 maart

Zaterdagavond eindelijk weer een dubbel! Mooi om de voorjaarsvakantie af te sluiten met een gezellig avondje aan de Laan van Poot.

Om 19.00 uur bijten de dames de spits af met de belangrijke wedstrijd tegen Quintus 2. Belangrijk, want onze dames hebben de punten heel hard nodig om degradatie te ontlopen. Quintus is bepaald geen gemakkelijke tegenstander maar met de laatste thuiswedstrijd van onze dames tegen Aalsmeer in gedachten zien we de wedstrijd toch hoopvol tegemoet.

Je zou kunnen zeggen dat voor de heren zaterdag de competitie pas echt begint. Van de regulieren competitie zijn alleen de bovenste 2 ploegen naar de kampioenspoule; de overige 10, waaronder onze heren, spelen in twee poules een hele competitie. Iedereen begint met 0 punten dus zo is vanaf nu ook voor de heren elke wedstrijd belangrijk. Zaterdag beginnen ze om 21.00 uur tegen Tachos. Gelet op de resultaten in de reguliere competitie (thuis gelijk en uit verloren) niet gelijk de makkelijkste tegenstander dus de heren zullen flink hun best moeten doen.

Veel succes allemaal!

15 maart: feestelijke ALV