Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond wordt het kiezen voor de supporters die zowel de dames als de heren willen zien spelen: beide wedstrijden zijn om 20.00 uur.

HS1 speelt op dat tijdstip thuis tegen Bevo 2. De heren doen het prima en delen de koppositie van de eredivisie met Houten. Het is wel elke week heel erg spannend en de beslissing valt vaak pas in de laatste minuten van de wedstrijd. We gaan zien wat het zaterdag tegen Bevo wordt, zonder de geblesseerde Pepijn helaas. We hopen op een overwinning maar dat hoeft niet pas in de laatste minuten!

De wedstrijd van DS1 begint dus ook om 20.00 uur, in Poeldijk tegen Verburch. Vorige week boekten de dames een lekkere overwinning tegen Oliveo; het zou hartstikke fijn zijn als die lijn wordt voortgezet zodat onze dames zich een beetje comfortabel in de middenmoot kunnen nestelen. Naomi heeft inmiddels de eerste minuten in het doel weer gemaakt en het lijkt er op dat de rentree binnen de lijnen van Saskia en Kelly ook aanstaande is.

Veel succes allemaal!

Hellas blijft aan kop door degelijke zege
Activiteiten komend weekend