Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat voor DS1 de laatste wedstrijd van dit seizoen op het programma. Een makkelijk seizoen was het niet en het bleef dan ook heel lang spannend of de dames zich veilig zouden kunnen spelen. Dat maakt het des te meer bijzonder dat de dames zaterdag bij winst (en verlies van Nieuwegein) nog in het linker rijtje kunnen eindigen. Belangrijk is dat verder niet, maar het geeft wel aan dat er dit seizoen een heel grote middenmoot was.

Tegenstander zaterdag is United uit Breda. Voor hen staat er nog wel iets op het spel. United heeft in deze laatste wedstrijd nog twee punten nodig om zeker te zijn van handhaving in de tweede divisie. Voor onze dames geldt dat gelukkig niet meer. De druk is er nu eindelijk af en ze kunnen deze laatste wedstrijd lekker vrijuit spelen!

Laatste kans dus om de dames dit seizoen aan te moedigen: 20 uur Laan van Poot!

Activiteiten komend weekend
Hellas makkelijk door in nacompetitie