Activiteiten 11/12 maart

Zaterdagavond geen handbal aan de Laan van Poot maar gelukkig wel in de buurt: voor HS1 staat zaterdag de wedstrijd tegen HARO in Rotterdam op het programma. Na de mooie winst afgelopen weekend tegen Tachos kunnen de heren deze wedstrijd met vertrouwen tegemoet zien, wat natuurlijk niet betekent dat de punten op voorhand al binnen zijn. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Nog dichter bij huis en ook op zaterdagavond speelt DS2 tegen WHC. DS2 doet het met een 4e plek goed en kan bij winst zelfs een plekje stijgen. In ieder geval verkleinen de dames bij winst de achterstand op WHC tot 2 punten. De wedstrijd begint, in Loosduinen, om 19.15 uur.

De wedstrijden van DS1 zijn de laatste weken allemaal heel belangrijk en ook dit weekend zouden de dames zichzelf (en ons) een groot plezier doen als er gewonnen wordt. De tegenstander zondag is Fortissimo, dat tot nu toe 3 punten meer heeft verzameld dan onze dames. Thuis werd met klein verschil verloren maar, hoewel dat nog niet heel veel punten heeft opgeleverd, het spel van de afgelopen weken maakt dat onze dames de wedstrijd met vertrouwen tegemoet mogen zien. De wedstrijd begint om 14.00 uur in Cothen. Uurtje rijden, dus een kleine moeite om onze dames een steuntje in de rug te geven!

Voor de thuisblijvers: HS2 kan dat steuntje ook best gebruiken. Zij spelen zondag om 13.30 uur thuis tegen Hercules. Gelet op de stand is winst goed mogelijk en eigenlijk ook noodzakelijk omdat dat een hele belangrijke stap richting handhaving zou betekenen.

Veel succes allemaal!

Op de radar van de Nederlandse top
Klaverjassen bij Hellas!