Activiteiten komend weekend

Wat was dat jammer afgelopen zaterdag tegen Quintus. Wat hadden we HS1 graag zien winnen en wat waren ze er dichtbij! Als ze a.s. zaterdag tegen Gilde-BT/Handbal Venlo hetzelfde spel kunnen laten zien kan het toch niet anders dan dat ze twee punten gaan pakken. De wedstrijd begint om 21.00 uur, we kunnen niet wachten!

Overigens alle reden om zaterdag al eerder naar de Laan van Poot te komen: om 19.00 uur begint de voorwedstrijd van de heren A tegen E&O. Dat kan een spannende wedstrijd worden want beide ploegen staan gelijk. De moeite waard om te kijken dus!

DS1 en DS2 treden ook op zaterdagavond aan; zij spelen allebei uit. DS1 speelt om 19.45 uur tegen PSV. Het lijkt bij de dames elke week een beetje beter te gaan en dus hoeven ze zich er niets van aan te trekken dat PSV tot nu toe meer punten heeft gepakt. Gewoon met vertrouwen er tegenaan! DS2 speelt om 19.00 uur tegen Hercules. De eerste punten zijn binnen, dat smaakt naar meer!

Op zondag speelt HS2 ook tegen Hercules, maar dan aan de Laan van Poot, om 13.00 uur. Beide ploegen staan met 4 punten onderaan dus bij winst doen onze heren goede zaken.

Veel succes allemaal!

Speler van de week: Wessel