Activiteiten komend weekend

Komend weekend zijn er bijna geen wedstrijden in verband met de verjaardag van Sinterklaas, alleen HS1 en DS1 mogen aan de bak. De heren spelen zaterdagavond om 20.00 uur in Emmen tegen E&O. Dat zal weer geen makkelijke wedstrijd worden, maar afgelopen weekend hebben de heren wel bewezen dat ze ook in de laatste fase van een wedstrijd stand kunnen houden. Dus zaterdag in Emmen gewoon beginnen zoals we van jullie gewend zijn en dan proberen die punten mee naar huis te nemen!

DS1 speelt op zondag aan de Laan van Poot tegen VELO. De dames spelen tot nu toe een beetje wisselend. Afgelopen weekend tegen PSV liep het een beetje stroef maar dat zegt dus helemaal niets over de wedstrijd van komende zondag. Gewoon weer vol vertrouwen er tegenaan! De wedstrijd begint om 14.00 uur; kunnen we mooi ’s ochtends even bijkomen van pakjesavond of van de trip naar Emmen en dan naar de Laan van Poot om de dames aan te moedigen!

Speelster van de week: Charlotte
Reminder: 12 december FEEST !!