Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond hebben we al gelijk de eerste dubbel van 2016 aan de Laan van Poot: om 19.00 uur spelen de dames C tegen KSV. Dat kan een leuke wedstrijd worden. Onze dames C doen het goed in de zaal met een mooie vierde plaats. De wedstrijd van zaterdag moet dan ook gewonnen kunnen worden en dat is voor het publiek een mooi opwarmertje voor de wedstrijd van DS1. De dames spelen om 20.45 uur tegen Fortissimo. Uit werd met niet al te groot verschil verloren dus met het thuisvoordeel en wat enthousiaste aanmoedigingen kunnen de dames de punten misschien wel in Den Haag houden. We hopen het!

DS2 speelt ook op zaterdagavond, uit tegen Westsite. DS2 heeft het niet makkelijk deze competitie maar de verschillen onderaan de ranglijst zijn klein dus een gewonnen wedstrijd kan een grote stap vooruit betekenen. Kom op dames, ga er voor!

Op zondag is er aan de Laan van Poot een vol programma met als hoogtepunt de wedstrijd van HS2 tegen Cometas, om 14.05 uur. Ook voor HS2 is het dit seizoen lastig en de heren kunnen wel wat aanmoediging gebruiken dus kom vooral gezellig kijken.

Veel plezier en succes allemaal!

Speelster van de week: Denise
In memoriam Willem Bernard