Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond zijn er geen thuiswedstrijden maar DS1 speelt gelukkig dichtbij! Kleine moeite om te gaan kijken: om 20.45 uur in Voorhout tegen Foreholte. Afgelopen weekend hebben de dames mooi een punt gepakt tegen Fortissimo, dus alle reden om met vertrouwen af te reizen naar Voorhout. Iets verder weg (in Soest) speelt HS2 om 20.30 uur tegen BDC. De heren staan nog onderaan, maar ze zijn het nieuwe jaar begonnen met een prima overwinning. Zaterdag weer zo, dat zou hartstikke mooi zijn!

Zondag gebeurt er wel van alles aan de Laan van Poot. Zowel de heren B als de heren A spelen tegen Aalsmeer, om 11.00 en 12.25 uur, gevolgd door DS2 en HS3. DS2 heeft het tot nu toe ook nog niet zo makkelijk. Misschien biedt de wedstrijd zondag tegen MIC kansen om de punten in Den Haag te houden. We hopen het!

Allemaal veel plezier en succes!

3e overwinning op rij??
Speelster van de week: Anneloes