Activiteiten komend weekend

Komende zaterdag staan de supporters voor een lastige keuze: DS1 speelt thuis tegen Maedilon/VZV. Die wedstrijd begint om 20.00 uur. Tegen Quintus ging het vorige week in de eerste helft prima, maar duurde de wedstrijd als geheel te lang om te kunnen winnen. VZV is geen makkelijke tegenstander dus dames zet ‘m op en hou die punten in Den Haag!

Om 20.45 uur begint HS1 aan de uitwedstrijd tegen Hercules. Afgelopen weekend mooi een punt gepakt tegen Lions; wat zou het lekker en goed voor het zelfvertrouwen zijn om zaterdag twee punten binnen te slepen!

Overigens wordt er zaterdag aan de Laan van Poot al vanaf 18.00 uur gehandbald: dan speelt HC2 een (oefen)wedstrijd tegen Conventus. Kom dus gerust wat eerder om naar de C’s te kijken.

Zondag weer een vol programma met om 12.30 uur de wedstrijd van DS2 tegen Verburch. DS2 heeft het moeilijk dit seizoen maar datzelfde geldt ook voor Verburch. Belangrijke wedstrijd dus voor onze dames en ze kunnen daarom best wat aanmoedigingen gebruiken.

Veel succes allemaal!

Wessel Coster terug bij Hellas