Activiteiten komend weekend

Komend weekend is er in verband met de vakantie een beperkt programma, maar wel een dubbel op zaterdagavond!

Om 19.00 uur spelen de dames tegen ACMAA/D.S.V.D. Eerder dit seizoen werd de uitwedstrijd met één punt verschil verloren dus laten we hopen dat het thuisvoordeel er voor gaat zorgen dat de dames de winst kunnen pakken.

De wedstrijd van de heren tegen OCI/LIONS 2 begint om 21.00 uur. Vorige maand eindigde de wedstrijd tegen Lions in een mooi gelijkspel, wat zou het lekker zijn als zaterdag de volle winst wordt gepakt.

Overigens is er op zaterdag al eerder wat te doen aan de Laan van Poot: om 16.00 uur begint de eerste clinic in een reeks van drie: trainen, hapje eten en aansluitend kijken naar de dames en de heren. Opgeven zal vast nog kunnen bij joriswitjens@gmail.com.

Op zondag komen alleen DS2 en de heren B in actie. De heren B beginnen om 11.00 uur tegen Volendam en de dames spelen om 12.30 uur tegen Hercules.

Veel plezier en succes allemaal!

Wendy van Leent scoort negen maal
Speler van de week: René