Activiteiten komend weekend

HS1 treft de komende week twee keer Hercules als tegenstander, beide keren thuis. De eerste wedstrijd is a.s. zaterdag om 20.00 uur. Tot nu toe hebben onze heren nog geen punten gepakt in de nacompetitie. Hoog tijd dus om daar komend weekend verandering in te brengen! Dinsdag volgt dan de tweede wedstrijd tegen Hercules, voor de beker, maar voor nu ligt de focus natuurlijk op zaterdag.

DS1 mag zaterdag naar Wognum om daar tegen SEW2 te spelen. De wedstrijd begint om 19.00 uur en zou normaal gesproken gewonnen moeten kunnen worden, maar zoals bekend kampen de dames met nogal wat blessures. Kom op dames, de schouders er onder. Nog een paar overwinningen in de laatste wedstrijden maakt dat jullie het seizoen met een positief gevoel af kunnen sluiten!

Speler van de week: Tim
Twee keer derby Hellas-Hercules