Activiteiten komend weekend

Voor HS1 geldt vanaf nu maar één opdracht: winnen. Te beginnen met de wedstrijd dit weekend tegen Lions. De wedstrijd begint zondag om 14.30 uur en wordt in Sittard gespeeld dus de heren mogen voor de tweede keer deze week naar Limburg. Was de hoop op een overwinning donderdag klein, zondag ligt dat heel anders. Tegen Houten hebben de heren laten zien de goede vorm te pakken te hebben. Nog een paar van zulke wedstrijden en handhaving is een feit.

Kom op mannen, heel veel succes!

Dit weekend begint het veldseizoen al weer, terwijl het zaalseizoen voor sommige teams nog even voortduurt. Gezellige drukte dus met activiteiten in zowel de hal als op het veld. Er is aardig weer voorspeld dus als je niet meegaat naar Sittard valt er aan de Laan van Poot ook genoeg te beleven.

Hellas kan laatste plaats nog ontlopen
Handballers Hellas kunnen zich na bekernederlaag richten op nacompetitie