Activiteiten komend weekend

Zaterdag speelt HS1 om 20.00 uur tegen E&O, op dit moment de nummer 2 van de eredivisie. Dat zegt weinig over de kansen van onze heren in deze wedstrijd: E&O heeft evenveel punten als Houten en daar werd eerder dit seizoen maar net van verloren. Als de heren er vol voor gaan, en dat doen ze, kan het een mooie en spannende wedstrijd worden, laten we hopen met twee punten als resultaat!

DS1 speelt ook op zaterdag, maar dan in Zoetermeer, om 21.00 uur. Tegenstander is Gemini dat, eigenlijk net als onze dames, een lastige start heeft gekend. Onze dames spelen bij vlagen prima, maar nog een beetje wisselvallig; gewoon doorgaan en vertrouwen houden, dan komen die punten vanzelf. Hopelijk deze week al, dat zou mooi zijn!

Het grootste deel van de jeugd speelt nog lekker op het veld (duimen voor wat beter weer dan afgelopen weekend) maar nadat HS2 vorige week al is begonnen met een mooie overwinning start zondag ook de zaalcompetitie voor de hoofdklasse en de jeugddivisies. Dat betekent dat DS2, HS3 en de dames en heren A1 in actie komen. De laatsten spelen net als HS2 uit, maar de dames A, DS2 en HS3 spelen thuis, in die volgorde en vanaf 11.00 uur.

Veel succes allemaal!

Op de man af: Loek. Klik hier voor het krantenartikel!
Pinnen in de clubtent