Activiteiten komend weekend

Zaterdag speelt DS1 thuis, om 20.00 uur, tegen Fortissimo. De dames doen het goed in deze fase van de competitie: ook al werd er vorige week van Quintus2 verloren, het algehele gevoel is de laatste weken toch goed. Zaterdag de mogelijkheid om gewoon de draad van het winnen weer op te pakken en de twee punten lekker in Den Haag te houden.

Ook op zaterdag, maar dan om 20.40 uur en in de Boswijk sporthal, de uitwedstrijd van HS1 tegen Hercules. En wat voor DS1 geldt gaat ook voor de heren op: het gaat lekker de laatste weken. Hele spannende wedstrijden, altijd leuk voor het publiek, en het leukste is dat de heren dan uiteindelijk winnen. Dat willen we graag zo houden, ook zaterdag tegen Hercules.

Dinsdag mogen de heren overigens weer tegen Hercules, thuis voor de beker, maar daarover later meer. Eerst deze twee punten pakken, dat zou mooi zijn!

Veel succes allemaal!

Pim van Starrenburg onzeker bij Hellas