Activiteiten komend weekend

Komend weekend staat er weer een dubbel op het programma. Voor zowel DS1 als HS1 biedt dat een mooie kans om de draad weer op te pakken na het verlies van afgelopen weekend en er weer vol tegenaan te gaan voor de winst.

Voor de dames zal dat niet makkelijk zijn: zij spelen zaterdag om 19.00 uur tegen DSVD, de koploper van de eerste divisie. De druk ligt wat dat betreft bij de tegenstander; onze dames kunnen gewoon lekker vrijuit handballen en hun best doen om de punten in Den Haag te houden.

De heren spelen om 21.00 uur tegen Bevo 2. Tot nu toe waren de wedstrijden van de heren eigenlijk altijd spannend, maar onlangs werd tegen Hercules bewezen dat het ook anders kan. We gaan zien wat het zaterdag tegen Bevo wordt: hopelijk 2 punten!

Zaterdag overdag en zondag wordt er natuurlijk ook volop gehandbald aan de Laan van Poot en de wedstrijd van DS2 verdient speciale aandacht. De dames doen het prima dit seizoen. Ze staan op een mooie 3e plaats en zondag spelen ze om 13.00 uur thuis tegen WHC, de nummer 2.

Overigens geldt ook voor HS2 dat het dit seizoen heel goed gaat. De heren staan zelfs op een gedeelde 2e plaats! Zondag zijn ze niet aan de Laan van Poot te bewonderen maar wel redelijk in de buurt: om 12.45 uur spelen ze in Boswijk tegen het 2e team van Hercules.

Veel plezier en succes allemaal!

Enkelblessure Hellaskeeper René de Knegt
Bekerloting brengt Hellas in de problemen