Activiteiten komend weekend

Na de dubbel van vorig weekend deze week voor zowel HS1 als DS1 een uitwedstrijd. De heren spelen zaterdag in Waalwijk om 20.00 uur tegen RED-RAG/Tachos. De thuiswedstrijd eindigde eerder dit seizoen in een gelijkspel, maar de heren zijn de laatste weken in goede doen dus we hopen dat dat ook komend weekend zo zal zijn en dat ze de twee punten mee naar Den Haag nemen.

DS1 speelt een uurtje later, dus om 21.00 uur, tegen DSS. Voor de enthousiaste supporters: de wedstrijd is niet in Heemskerk maar in de Kinheimhal in Beverwijk. Gelet op de ranglijst hoort een overwinning tot de mogelijkheden, maar de dames kunnen daar best wat aanmoediging bij gebruiken dus publiek is hier, net als natuurlijk bij HS1, zeer welkom.

Overigens valt er ook aan de Laan van Poot genoeg van handbal te genieten. Op zaterdag beperkt, alleen vroeg in de ochtend de F- en de D-jeugd, maar op zondag wordt er de hele dag gespeeld met om 13.30 uur HS2 tegen Auto Smeeing/BDC.

Heel veel succes allemaal!

Zwakke eerste helft breekt Hellas op
Strijdvaardig naar top. Klik hier voor het krantenartikel