Activiteiten komend weekend

Zowel zaterdag als zondag wordt er aan de Laan van Poot volop gehandbald, hopelijk met een lekker zonnetje! Op het veld is ook op beide dagen de Haag Marathon Challenge aan de gang: genoeg te zien dus. Kom vooral gezellig langs!

Voor HS1 begint zondag de laatste fase van deze competitie met de eerste kruisfinale wedstrijd tegen Aalsmeer 2. De wedstrijd begint om 15.00 uur in Aalsmeer. De heren beginnen enigszins gehavend aan de strijd vanwege blessures en een schorsing, maar ze gaan natuurlijk hun uiterste best doen om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten. Volgende week volgt de thuiswedstrijd tegen datzelfde Aalsmeer en de winnaar over twee wedstrijden speelt daarna om de bovenste plek van de degradatiepoule. Dat klinkt misschien niet direct als een heel prestigieuze prijs, maar als er een prijs is is het altijd leuk om die te winnen.

Dus kom gerust naar Aalsmeer om de heren aan te moedigen in deze eerste kruisfinale! In ieder geval veel succes!

Op de man af: Ricardo Holman
12, 13 en 14 mei: HAAG Marathon Challenge - parkeren is mogelijk lastig