Activiteiten komend weekend

Het eerste deel van het veldseizoen zit er op en vanaf nu speelt ook de hele jeugd weer lekker binnen. Zaterdag en zondag is er overdag dus genoeg te zien aan de Laan van Poot. Kom gerust kijken wat de jeugd allemaal geleerd heeft tijdens trainingskamp!

HS1 is dit weekend vrij maar op zaterdagavond speelt DS1 tegen WPK/Westlandia, weliswaar uit maar Naaldwijk is lekker dichtbij. De dames kunnen de steun van wat supporters goed gebruiken. Tot nu toe heeft het ze nog niet erg mee gezeten: door twee hele krappe nederlagen en een gelijkspel hebben de dames pas 1 punt, waar het er ook zomaar 6 hadden kunnen zijn.

Zaterdag tegen Westlandia gewoon weer er tegenaan: die punten komen er echt wel. De wedstrijd begint zaterdag om 19.25 uur en supporters zijn dus van harte welkom!

Leo Geubbels overleden
Activiteiten komend weekend