Activiteiten komend weekend

Afgelopen weekend zijn de laatste veldwedstrijden gespeeld en komend weekend krijgt de jeugd rust van het NHV zodat ze daarna allemaal fit en uitgerust op trainingskamp kunnen! Maar eerst nog een weekend met (o.a.) de volgende wedstrijden.

DS en HS 1 spelen uit tegen respectievelijk VZV en Lions 2. Voor de dames geldt dat ze, nu ze afgelopen weekend met maar twee punten verschil van de koploper hebben verloren, het vertrouwen kunnen hebben dat ze van de andere ploegen in hun poule kunnen winnen. De heren kunnen met een goed gevoel terugkijken op de wedstrijd tegen Swift: de eerste twee punten zijn binnen en hopelijk zijn het er na komend weekend vier. Supporters zijn bij beide teams natuurlijk van harte welkom! De echte enthousiastelingen kunnen trouwens naar beide wedstrijden want de dames spelen op zaterdag (om 20.30 uur in Het Veld) en de heren op zondag (om 14.30 uur in Beek).

Aan de Laan van Poot wordt alleen op zondag gespeeld: om 12.30 uur speelt DS2 tegen Benefitt/BFC, koploper na twee wedstrijden, en daarna speelt HS3 tegen DWS.

Veel succes allemaal!

Speelster van de week: Florine