Activiteiten komend weekend

Komend weekend staat er weer een dubbel op het programma. Om 19.00 uur bijt DS1 de spits af met de wedstrijd tegen FIQAS/Aalsmeer. De dames uit Aalsmeer staan stevig in de middenmoot en daarmee een stukje boven onze dames. Makkelijk zal het daarom niet worden maar met een beetje meer geloof in eigen kunnen gaan die punten binnenkort absoluut komen.

De heren spelen daarna tegen stadsgenoot Hercules, die wedstrijd begint om 21.00 uur. De heren van Hercules doen het erg goed dit seizoen en dat gunnen we ze van harte, maar natuurlijk niet als ze tegen onze heren spelen. We hopen wel op een spannende wedstrijd, maar zien graag dat de punten aan de Laan van Poot blijven.

Zowel de dames als de heren kunnen de steun van een enthousiast publiek goed gebruiken dus kom zaterdagavond gezellig naar Hellas, er is genoeg te beleven!

De jeugd gaat komend weekend ook de zaal weer in en kan dan laten zien wat er tijdens het trainingskamp allemaal geleerd is. Zaterdag wordt er al vanaf 12.00 uur gespeeld en zondag begint de eerste wedstrijd zelfs al om 11.00 uur.

Als altijd iedereen, spelend of kijkend, veel plezier gewenst!

Speler van de week: Wessel
Speelster van de week: Jessica