Activiteiten komend weekend

Na een weekend zonder wedstrijd treedt DS1 zaterdag aan tegen Verburch. Zoals steeds is ook dit weer een belangrijke wedstrijd. Het einde van de competitie komt dichterbij en het is zaak dat de dames wat punten pakken. Datzelfde geldt ook voor de tegenstander van zaterdag, dus de dames zullen het niet cadeau krijgen. De wedstrijd begint om 20.00 uur en de dames kunnen alle steun gebruiken!

HS1 speelt op zondag, uit tegen Bevo 2. Het verhaal van de heren is bekend: Arnhem zal nog een keer moeten verliezen maar daar kunnen onze heren geen invloed meer op uit oefenen. Het enige wat hun te doen staat is winnen! De wedstrijd begint om 13.00 uur in Panningen. Supporters zijn natuurlijk ook hier van harte welkom. Er gaat een bus dus even een mailtje naar handbal@remies.nl dan hoor je hoe laat die vertrekt.

Veel succes allemaal!

Activiteiten komend weekend