Activiteiten komend weekend

Komend weekend voor de derde zaterdag op rij een dubbel: om 19.00 uur spelen de dames A tegen Legmeervogels; om 21.00 uur treden de ‘grote’ dames aan tegen Bentelo. Na de goede prestatie van vorige week mag DS1 deze wedstrijd met vertrouwen tegemoet zien: als het spel van de tweede helft tegen United deze keer de hele wedstrijd vertoond kan worden is de kans groot dat de dames zaterdag weer twee punten pakken. Een goed gevulde tribune met enthousiaste supporters kan daar natuurlijk bij helpen! Maar neem dus vooral ook een kijkje in de toekomst door wat eerder naar de Laan van Poot te komen voor de wedstrijd van de dames A!

HS1 is een weekendje vrij en dus niet binnen de lijnen te bewonderen, maar er valt overdag in de hal genoeg te zien. Op zaterdag spelen de kanjers van de E om 12.00 en 13.00 uur. Op zondag wordt de handbaldag om 9.00 uur geopend en om 17.25 uur weer afgesloten door de dames C. Daar tussenin nog meer C en B jeugd en ook HS2 en DS3 en 4. Kortom, genoeg te doen weer!

Speelster van de week: Chantal
Activiteiten komend weekend