Activiteiten komend weekend

A.s. zaterdag begint om 19.00 uur de competitie voor dames 1 met de uitwedstrijd tegen Bevo in Panningen. Dat is niet naast de deur, daarom is er voor supporters de mogelijkheid van vervoer per luxe touringcar! De bus vertrekt (stipt) om 15.15 uur. Supporters kunnen zich aanmelden via hellas@handbal.nl.

Dichter bij huis maar toch uit speelt heren 1 zaterdag om 21.00 uur tegen Quintus. Altijd lastige wedstrijden in Kwintsheul, dus de heren kunnen uw steun zeker goed gebruiken. Als ze het spel van de eerste helft tegen Houten a.s. zaterdag de hele wedstrijd kunnen laten zien kan het een mooie avond worden!

Dames en heren 1 spelen dus uit, maar dat betekent niet dat er aan de Laan van Poot niks te beleven valt: op zaterdag speelt er elk heel uur vanaf 12.00 uur een D of een E team tegen Quintus, vier wedstrijden in totaal! Voor een kijkje in de toekomst kunt u dus op het verharde veld terecht.

Tenslotte de zondag: de dames B en de dames A verzorgen om resp. 11.30 en 12.40 uur de voorwedstrijden voor de topper op het veld: HS1 tegen WHC, aanvang 14.00 uur.

Als u liever binnen blijft kunt u dames 2 bewonderen. Zij spelen zondag een trial in de hal. De dames treden om 12.00 uur aan tegen VOC2 en om 15.00 uur tegen DWS.

Heel veel succes en plezier allemaal!

Ricardo Holman in krant Waddinxveen
Schoolhandbal