Algemene ledenvergadering op vrijdag 21 juni

Graag nodigen wij jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 21 juni. Aanvang 20.00 uur, locatie de clubtent.

Bijgaand treffen jullie de agenda en overige vergaderstukken aan. Daarbij ook twee voorstellen die het bestuur aan jullie zal voorleggen. Eén van deze twee voorstellen betreft een aanpassing van onze contributiestructuur. Deze aanpassing vinden wij nodig i.v.m. de gewijzigde structuur van de bondscontributie en nieuwe leeftijdsindelingen.

Graag zien wij jullie komende vrijdagavond. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, meld je dan af bij Jacqueline (secretaris). Zij is te bereiken via  hellas@handbal.nl. Kun je er niet bij zijn, maar wil je wel stemmen over deze voorstellen? Dan kun je een andere Helleen die wel naar de vergadering gaat, machtigen om voor jou te stemmen. Ieder aanwezige Helleen mag voor één afwezige Helleen stemmen. Dat moet je dan wel even van tevoren schriftelijk melden bij Jacqueline.

Tot vrijdag 21 juni!!

Het bestuur,

Anneke, Jacqueline, Peter, Bernadette, Leander, Frits

Nieuwe trainingspakken passen en bestellen op 29 juni en 7 juli!
Dagprogramma 29 juni en Feest der kampioenen!