Autorally 22 april

Autorally? Nou ja, auto puzzeltocht!!

Mocht je denken dat we met elkaar gaan racen op de sintelbaan, dat is het niet. Wel is het een gezellige puzzeltocht die je met elkaar in de auto maakt. Vind je route en antwoorden op de vragen die je meekrijgt.

Wie wint de puzzeltocht?

Het team met de meeste goede punten is de winnaar! Het gaat er dus niet om hoe lang je er over doet. Wees voorzichtig, maak het gezellig en kijk goed om je heen om de antwoorden te vinden.

Wie mogen er meedoen?

Iedere bekende van Hellas: Leden, oud-leden, ouders van leden, met elkaar of met vrienden. Alle inzittenden in een auto vormen een team.

Wil je graag meedoen, maar zijn de kids nog te klein? Geef ze op voor de spelletjesmiddag bij Hellas! Die is er voor kinderen van 4 t/m E-jeugd, en zo gepland dat jullie onbekommerd kunnen gaan puzzelen.

Waar is de start en finish?

De puzzeltocht begint en eindigt bij de clubtent.

Hoe laat starten en wanneer klaar?

We starten op zaterdag 22 april vanaf 13.00 uur. Om de 5 minuten start een auto. We verwachten dat jullie tussen de 3 en 4 uur onderweg zijn. De laatste auto is waarschijnlijk wel terug om 18.00 uur…….
Hoe kunnen we ons inschrijven?

Je schrijft je in per auto. Wel handig als daar een teamnaam met contactpersoon bij opgeven wordt. Dat kan via de inschrijflijst die op het mededelingenbord in de clubtent naast de CMA-kamer hangt. Maar je kan ook een mailtje sturen naar hellas@handbal.nl.

Wat zijn de kosten?

Per auto betaal je €10,- voordat je van start gaat.

Hellas behoudt koppositie
Webshop artikelen met jubileum logo!