Beloning voor sterk Hellas blijft uit

Hellas speelde tegen Houten een goede wedstrijd, maar moest in de degradatiepoule toch met 27-25 de punten in Houten laten. Vooral Wessel Coster en Bernie Vermeer maakten het de defensie van de thuisclub lastig en zetten de lijnen uit. Na de 19-14 ruststand kwam de ploeg van coach Saponjic knap terug tot 26-25, vooral ook door sterk keeperswerk van Nick de Knegt. Bij die stand kwam Hellas zelfs nog in balbezit, maar door slordig spel bleef de gelijkmaker uit en schoot Houten de 27-25 binnen. Saponjic: ,,Dit kunnen we alleen onszelf aanrekenen. Scherper schieten en slimmer spelen is noodzakelijk in de komende wedstrijden. Qua spel zijn wij de beste ploeg in de play-down groep. Ik heb er alle vertrouwen in, dat wij de komende weken voldoende punten gaan halen.” Bernie Vermeer (8), Wessel Coster (4), Ubbo Starrenburg, Tim Fennis en Pepijn Michielsen (allen 3) waren de beste schutters.

AD/HC/PL

Speelster van de week: Romy
Winnen gaat niet meer vanzelf