Besluit Bijzondere Ledenvergadering: alle leden doen eenmalige bijdrage van € 20,-

Beste Hellenen, ouders van jeugdleden,

Tijdens de bijzondere ledenvergadering afgelopen vrijdagavond is unaniem gekozen voor een eenmalige bijdrage € 20,- per lid. De gezamenlijke bijdrage dekt samen met de door de gemeente beschikbaar gestelde subsidie de kosten van achterstallig onderhoud van de clubtent. Hierbij wordt het verhoogde dak gerepareerd en een nieuwe bergruimte in de ruimte achter de schuifdeuren gecreëerd. En wordt de bestuurskamer weer een representatieve ruimte.

Een ieder die lid is op 1 maart 2013, is de bijdrage van € 20,- verschuldigd. Dit geldt voor jeugdleden, senioren, basisleden en leden van verdienste.

De bijdrage wordt op 24 maart 2013 op dezelfde wijze geïncasseerd als de contributie. Aangezien jullie geen machtiging hebben afgegeven voor automatische incasso van deze bijdrage, maken we hierbij gebruik van een negatieve optie: Bij een ieder die niet vóór 21 maart 2013 heeft aangegeven hier tegen bezwaar te hebben, wordt het bedrag op die datum geïncasseerd. Bij ontbreken van de benodigde gegevens of bij bezwaar tegen automatische incasso ontvangt je een betalingsverzoek waarin binnen 14 dagen aan voldoen moet zijn.

De vraag is gekomen of je ook een hogere bijdrage dan € 20,- mag doen. Dat is mogelijk. Als je vóór 21 maart aangeeft welk bedrag je wilt bijdragen, dan kan het hogere bedrag geïncasseerd worden.

Heb je meerdere kinderen die bij Hellas handballen en wordt het totale bedrag ineens te hoog, neem dan even contact op. Dan kan het bedrag ook in enkele termijnen betaald worden.

Voor bezwaar tegen automatische incasso, een hogere bijdrage, termijnbetaling of vragen kan je mailen naar hellas@handbal.nl.

Het bestuur,

Anneke, Jacqueline, Peter, Bernadette, Leander en Frits

Eerste kampioenen van het seizoen: heren 3!!
Indeling Jantje Beton 2013 + verzamelpunten