Bestel jouw merchandise!

Wist je dat je ook merchandise artikelen kunt bestellen met jouw eigen sportplaatje erop?
Bestel nu één of meerdere artikelen via www.myclubstars.store en log in met jouw unieke code die op de voorkant van het album staat.

Je hebt niet alleen zelf een leuk artikel voor de toekomst, maar onze club ontvangt ook een gedeelte van de inkomsten.

Steun jij de club ook? Welk artikel ga jij bestellen?

Bestellen via de webshop
Alle (individueel) gefotografeerde leden vinden op hun gepersonaliseerde album een unieke code waarmee zij kunnen inloggen op www.myclubstars.store. Via deze webshop hebben zij de mogelijkheid om merchandise-artikelen met hun sportplaatje erop te kunnen bestellen.

Nadat de besteltermijn (zie het formulier in het album voor de exacte datum) is verlopen, zullen wij de balans opmaken en de artikelen gaan produceren. Er kan hierbij rekening gehouden worden met een levertijd van 3 weken. Wij zullen de artikelen vervolgens afleveren bij de supermarkt, met de vraag om in overleg met de supermarkt deze artikelen op te halen. Let op: de levering zal in één batch plaatsvinden, nabestellen is niet mogelijk!

Op de verpakkingen van de artikelen wordt duidelijk aangegeven wie op het artikel staat, zodat jullie ze vervolgens eenvoudig kunnen uitdelen aan de leden.

Jumbo Spaarplaatjes Ruilmiddag!
Jumbo Sportplaatjes Spaaractie