Dank jullie wel! Hellas Sponsordag groot succes

Een dank je wel aan alle Hellenen (lid of geen lid, speler of ouder, sponsor of oud-lid, belangstellenden of familie) voor de bijdragen aan de 1e Hellas Sponsordag. Door de inzet van jullie en door jullie gulle gaven is deze dag met een opbrengst van zo’n € 6.000,- een groot succes geworden. Daar hadden we vooraf alleen maar van kunnen dromen.

Toen op de Algemene Ledenvergadering in juni 2013 werd aangekondigd dat er een sponsordag zou komen, hadden we eigenlijk nog geen idee wat dat zou moeten zijn. In het najaar van 2013 is een commissie gevormd (zie hieronder) die aan de slag is gegaan met plannen en ideeën. En dat viel niet altijd mee.

Het streven was om € 5.000,- op te halen. Maar hoe? Duidelijk was wel dat we een programma wilden maken waar iedere Helleen en oud-Helleen aan mee kon doen. Breed binnen de club. Jong en oud.

De ideeën vlogen over tafel, en de tijd vorderde. Van handbalmarathon tot galadiner, van alles kwam voorbij. Uiteindelijk kwamen we tot het programma zoals jullie dat allemaal hebben gezien: een dag met handballen volgens het Kersentoernooiprincipe, waarbij de jongste jeugd in de ochtend in de hal speelde en de ouderen in de middag lekker in het zonnetje buiten.

In en rond het clubhuis kon men spelletjes doen, koken, lootjes kopen, lege flessen en kleding inleveren (en weer kopen), handdoeken laten borduren, tatoeages laten zetten, nagels lakken, knikkers raden, elastieken armbandjes kopen, gezellig een drankje doen en Oosters eten. Een hele relaxte, leuke, gezellige, onderhoudende dag.

WIl Budding dacht: ik ga een sponsorloopje organiseren. Daar gingen Ronald Kloots, Paulien Barendrecht, Anneke van Zanen en Jet van Bergen en Henegouwen graag in mee. Wil en haar team haalden alleen al € 1.000,00 op. Super!

Er waren nieuwe sponsors, waarvan tandpasta BlueM zich presenteerde. Iedereen ging met een tubetje naar huis. Een sponsor die volgend op de mouw van het herenshirt komt te staan. Ook goed voor een mooi bedrag.

En oh ja, we hadden ook nog Paasbroden verkocht. Niet zoveel als gehoopt, maar toch nog aardig wat. Zo brachten die heerlijke broden van Segaar ook ruim € 1.000,00 in het laadje.

Alles bij elkaar een superdag. De commissie gaat evalueren. Tips, ideeën en handjes voor volgend jaar zijn welkom. Meld je aan via het bestuur! Nu rest ons om jullie en paar mensen in het bijzonder, nogmaals te bedanken. Het was top.

Dank in bijzonder aan Rene Peters en zijn barmensen, Marlies Barendrecht, Jeannette Groenland, Marlon Minderaa, de meiden van de B onder leiding van Rowena, de meiden van de selectie, Monique van Ingen, Jet van Bergen en Henegouwen (zie de foto’s via de website en facebook!)….en vele anderen voor hun ondersteuning.

Volgend jaar weer een Hellas Sponsordag!

De commissie: Michiel Gielen, Bernadette van der Linden, Joris Witjens, Wessel de Groene, Joost Groen, Edouard van Arem, Ton Hofman, Henk Tramper

Grote opknapbeurt clubtent, dag 5: de eerste nieuwe statafel is klaar
Grote opknapbeurt clubtent, dag 4: lakken!