Geen tussentijdse ledenvergadering, wel roadshow bestuur!

Beste Hellenen, ouders van jonge Hellenen,

Wij hebben besloten om de al aangekondigde tussentijdse ledenvergadering op 15 december te vervangen door een roadshow van het bestuur langs de verschillende groepen leden. Reden daarvoor is dat wij zeer graag met onze leden in gesprek willen over de huidige situatie van Hellas. De algemene ledenvergaderingen worden door te weinig leden bezocht om daarmee echt in gesprek met de vereniging te komen. Dus dan komen wij naar jullie toe!

Dit doen wij bij de jeugdteams zoveel mogelijk tijdens trainingstijden zodat wij in gesprek kunnen met de ouders. Bij de senioren willen wij een tijdstip prikken voorafgaand of aansluitend op de trainingstijden. Ben je niet meer in training, schuif dan aan bij een groep waarvan de tijd jou goed uitkomt. Wanneer we bij welke groep zijn, wordt aan iedereen gecommuniceerd en op de site geplaatst.

In een uurtje willen wij met jullie de plannen doornemen om de financiële situatie van Hellas te verbeteren. Op dit moment is geld niet alleen hard nodig om te spelen en te trainen, maar ook om onze accommodatie van groot onderhoud te voorzien. En dat gaan we met elkaar doen!

Het bestuur,

Anneke, Jacqueline, Peter, Bernadette, Leander en Frits