Geslaagd schoolhandbaltoernooi bij Hellas

Op woensdag 17 april zijn in samenwerking met de Gemeente Den Haag de schoolhandbaltoernooien voor de groepen 3/4 gehouden. Bij Hellas werd in de Hellashal gestreden door 10 enthousiaste teams.

Er werd begonnen in poules van 5 teams, waarna ieder team minimaal 1, maar de meesten zelfs 2 plaatsingswedstrijden speelden! De eerste prijs werd gewonnen door Nutsschool Laan van Poot 2, dat al zijn wedstrijden wist te winnen! Fantastisch gespeeld! De Fairplayprijs voor meest sportieve team ging naar de Zonnebloem 1.

Met dank aan Arend, Daniëlla, Anja, Petra, Bernadette, Bart, Duncan, Joëlle en alle enthousiaste begeleiders, ouders en coaches werd het een fantastische middag voor alle deelnemende teams.

Eindstand:

1. Nutsschool Laan van Poot 2

2. De Oase 1

3. Eben Haëzerschool 1

4. De Oase 2

5. Zonnebloem 1

6. Nutsschool Laan van Poot 1

7. De Oase 4

8. OBS Houtrust 2

9. De ase 3

10. OBS Houtrust 1

Kanjer van de week Jomie Bagchus
Denk eraan: kledinginzameling voor Hellas!