Gezocht: wedstrijdsecretaris

Beste Helleen (of ouder van een Helleen),

Wil je een bijdrage leveren aan onze favoriete bezigheid, maar heb je  niet altijd tijd om bij Hellas te zijn? De wedstrijdsecretaris kan dat vanaf zijn eigen PC thuis! In dit geval bedoelen wij dan ook niet de wedstrijdsecretaris die bij wedstrijden achter de tafel zit, maar een algemene wedstrijdsecretaris voor Hellas die zaken rondom de competitieplanning regelt. Een competitiesecretaris dus.

Wat doet de wedstrijdsecretaris?

Eenmaal per jaar (vóór half april) doe je aan het NHV opgave van het aantal teams dat we in het nieuwe seizoen hebben. Deze informatie krijg je via de Technische commissie in een vast format aangeleverd. Ook heb je overleg met het stichtingsbestuur over de beschikbaarheid van de hal.

Het NHV verwerkt al deze informatie. Medio juni krijg je een competitieplanning. Daarin staan alle wedstrijden per weekend  ingedeeld. Aan jou de taak om binnen een speelweekend de wedstrijden op de gewenste tijden te zetten. Dit alles doe je volledig geautomatiseerd in Sportlink en kost je hooguit een paar avonden. Je hebt de tijd tot medio augustus. Bij het plannen kan je contact hebben met andere verenigingen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen. Ook heb je contact met het stichtingsbestuur om te kijken of alles goed op elkaar aangesloten blijft.

De rest van het seizoen beperken de werkzaamheden zich tot het doorvoeren van wijzigingen, bijvoorbeeld omdat teams vervallen of toegevoegd worden, verzoeken van onze coaches of van de tegenpartij.

Klinkt dit als een leuke bijdrage aan Hellas?

Neem dan contact op met Jacqueline voor meer informatie (hellas@handbal.nl).

Het bestuur

QUINTUS ZONDER LARISSA VAN DORST TEGEN HELLAS
SPECULAASPOPPEN ACTIE: inleveren formulieren en geld