Heb ik ook clubverplichtingen?

Ja, bij een lidmaatschap, komen ook clubverplichtingen kijken.

Er zijn veel mensen actief binnen Hellas, want Hellas is geen bedrijf waar je het product handbal afneemt, maar een club mensen die er met elkaar voor zorgt dat we onze hobby kunnen uitoefenen. Ieder lid levert hier een bijdrage aan.

Standaard is dat alle leden enkele keren per seizoen een bardienst verzorgen. Voor jeugdleden wordt dit door de ouders gedaan. De barcommissie geeft aan wie wanneer een bardienst vervult, je wordt dus automatisch ingezet.

Het is ook mogelijk om op een andere wijze een bijdrage te leveren. Denk bijvoorbeeld aan het training geven aan jeugdteams en/of het begeleiden daarvan, het periodiek helpen met de schoonmaak van hal, kleedkamers en kantine. Of zitting nemen in één van de commissies die Hellas kent. Voor nadere inlichtingen kan je terecht bij je train(st)er of kun je contact opnemen met de secretaris.