HEREN A-JUNIOREN KAMPIOEN VAN NEDERLAND!!!

Vandaag zijn in de Amsterdamse sporthallen Zuid onze eigen jongens kampioen van Nederland geworden!!

Ze startten in een loodzware poule met een nipte nederlaag tegen Olympia’89. De tweede wedstrijd, tegen Quintus, werd nipt gewonnen. De derde tegen Swift werd zelfs ruim gewonnen. En dat na de flinke nederlaag van vorige week!

De halve finale tegen Aalsmeer was een gelijkopgaande strijd die gekenmerkt werd door veel krampgevallen bij beide teams. Gelukkig trok Hellas aan het langste eind, waarna de finale tegen Bevo wachtte. Maar eerst deed Jeroen HerstelSnel.nl eer aan door de jongens weer op te lappen voor de finale.

Na vier zware wedstrijden ging het er in de finale alleen nog om wie de kracht uit z’n tenen kon persen om nog te verdedigen en een schot te lossen. Lang werd er weinig gescoord en ging de stand gelijk op. Ruststand 3-3. Bevo liep in de tweede helft iets uit. Maar met nog 10 minuten te spelen, kwam er nog energie bij de Hellas-mannen omhoog, waardoor met een aantal fraaie doelpunten de landstitel binnen werd gehaald.

Namens alle Hellenen feliciteren wij Neso, Marco, Jeroen en alle A-mannen met dit mooie kampioenschap!!

Kanjer van de week Stan Schuit
HELLAS GEHAVEND TEGEN LANDSKAMPIOEN