Handbalvereniging Hellas

Verhuur clubtent

Wilt u onze clubtent huren? Dat kan!

De clubtent is te huur voor al uw feesten, borrels, reünies en vergaderingen. De gezellige kantine leent zich ook goed voor andere evenementen tot 150 personen. Hellas heeft de ruimte die bij u past. De clubtent straalt gezelligheid uit en in 2015 heeft de locatie een mooie opknapbeurt gekregen. De opstelling kan altijd naar behoefte worden aangepast.

Het perfecte feest op maat

We maken onze locatie passend voor elk feest. Denk bijvoorbeeld aan verjaardagsfeesten, babyshowers, kinderfeesten, disco’s, eindejaarsfeesten enzovoort. En er is natuurlijk nog veel meer mogelijk! Wilt u bijvoorbeeld een (sport) evenement organiseren? Dan hebben we daar ook alle ruimte voor met de sportfaciliteiten binnen en buiten. Wij denken graag met u mee.

Goed om te weten!

• De clubtent is geschikt voor 125 personen
  • Voor de deur laden en lossen is mogelijk
  • De ruimte is op 2 niveaus ingedeeld, het hoge en lage gedeelte
  • We hebben een uitgebreid terras
  • Er zijn voldoende statafels, tafels en stoelen aanwezig
  • Er is een (horeca)keuken aanwezig.
  • Er zijn 2 dames- en 2 herentoiletten
  • Gratis Wifi
  • Eigen AED

Prijzen

De huurprijs voor middagfeestjes is vanaf €150. De huurprijs voor avondfeesten is vanaf €300. De locatie wordt altijd schoon aangeboden. Na het feest wordt de ruimte door u bezemschoon achtergelaten. Alle voorzieningen zijn hiervoor aanwezig. Schoonmaakkosten kunnen in overleg afgekocht worden.

Het eerder aanleveren van goederen of versieren van de locatie is in overleg altijd mogelijk. U kunt bij ons inkopen (eten en drinken) afnemen, of u kunt uw eigen dranken en etenswaren meenemen. U kunt bij de locatie ook (bar)personeel huren en wij bezitten een eigen cateringservice.

Interesse? Mail en maak een afspraak met de barcommissie via: barcommissie@hellashandbal.nl