JORIS WITJENS IS OVERTUIGD VAN WINST

Voor de handbalsters van SEW is het zaterdag er op of er onder. Met de inhaalwedstrijd van 27 december komende zaterdag op het programma tegen SEW kan de ploeg uit Den Haag de zesde plaats overnemen van HandbaL Venlo. Mocht de ploeg van Joris Witjens er niet in slagen zaterdag te winnen dan heeft men volgende week nog een kans thuis tegen V&L dat zich al geplaatst heeft voor de play-offs, maar dan is men afhankelijk van de uitslag tussen Handbal Venlo en DOS.

Winst is zaterdag dan dus het enige wat telt want dan heeft men het volgende week in eigen hand.

Joris Witjens, “We hebben de uitwedstrijd met 25-27 gewonnen dus thuis is het doel niet anders. We zijn er klaar voor en gaan vol aan de bak zaterdag die twee punten halen. Het hele seizoen hebben we al veel blessures, maar daar hebben alle teams last van. De speelsters die spelen hebben er zin in en gaan de punten voor ons pakken”.

handbalstartpunt

HANDBALSTERS HELLAS NA DUEL MET SEW BOOS OP ARBITERS