Kersentoernooi 2024!

Wat is het kersentoernooi?
Het kersentoernooi is hét Hellas handbaltoernooi voor jong en oud. Iedereen kan meedoen! Heb je een fanatieke vriendengroep? Een gezellige familie? Enthousiaste groep ouders van een jeugdteam? Of lijkt het je leuk om met een groepje te handballen, dan is dit jouw kans! Ook al heb je helemaal niets met handbal, jij kan meedoen! Wil je een impressie? Bekijk hier de foto’s!

Uiteraard maken we er altijd samen een mega gezellige dag van. Tijdens het toernooi schijnt op een opmerkelijke manier, altijd de zon, zijn er kersen in overvloed, is er natuurlijk een springkussen, een poffertjeskraam en nog veel meer! Een gezellige dag voor jong & oud! En als grote prijs, wint de winnaar een mooie toernooibeker én een bakje kersen! Dit wil je niet missen! Doe jij ook mee met een team?

Programma zondag 23 juni

• Kersentoernooi
  • Wil Budding Sponsorloop
  • Barbecue!

Moet je kunnen handballen om mee te doen?
Dat is natuurlijk niet nodig!  Hoewel het wel een voordeel geeft om met hét kersenkampioenschap naar huis te gaan 😉

Hoe gaat het in zijn werk?
Op zondag 23 juni wordt het Hellas terrein omgetoverd tot een gaaf toernooiterrein. Tijdens het toernooi worden alle leeftijden gemixt. Iedereen is welkom, nodig je hele familie uit! Broers, zussen, ooms, tantes, laat iedereen kennis maken met de sport!

Schrijf een team in: Verzamel een fanatieke én gezellige groep die mee wil doen aan dit onvergetelijke toernooi. De inschrijfkosten voor het toernooi zijn €20,- per team.

Schrijf jouw team hier in!

Voor de allerkleinsten (Kabouters en F-jeugd, dus tot ongeveer 6 jaar) is er een gratis spelletjesdag! Zij kunnen de leukste spellen doen, en een heel leuk prijsje winnen. Dus kom lekker naar Hellas, en neem je broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes, vriendjes en vriendinnetjes mee! Inschrijven is wel handig, dan houden we hier rekening mee (ivm te winnen prijsjes). Schrijf je hier in.

Wil je er wel bij zijn, maar niet handballen? Help dan mee als vrijwilliger!

Het toernooi kan natuurlijk niet doorgaan zonder vrijwilligers! Wij kunnen heel veel handjes gebruiken. We hebben hulp nodig voor bijvoorbeeld de opbouw, afbouw en voor de tweetallen bij de poffertjeskraam, fruitkraam, maar ook BBQ’ers, EHBO’ers, scheidsrechters en omroepers zijn welkom en om een steentje bij te dragen. Meld je aan via saskiavanzanen@hellashandbal.nl.

Barbecue

We sluiten de dag gezellig af met een BBQ! Jij blijft toch ook nog even gezellig eten met jouw team? De kosten hiervoor zijn €20 (inclusief drankje), en voor kinderen van DEF-leeftijd €12,50.

Schrijf je hier in voor de BBQ!

Wil Budding Sponsorloop

Tijdens het kersentoernooi is er altijd een intermezzo. Dé Wil Budding sponsorloop. Wil Budding is de sponsorloop een aantal jaren geleden gestart om geld binnen te halen voor de jeugdopleiding. Wil is al jarenlang een actieve vrijwilliger binnen onze vereniging. Iedereen kent haar. De voormalig eerste team speelster is nog altijd actief in de barcommissie.

Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk deelnemers meedoen. Een half uur op de Sintelbaan zoveel mogelijk rondjes rennen. Alle jeugd doet mee, maar ook jij kan meerennen! Opgeven is niet nodig, kom gewoon naar Hellas 🙂 Als je niet loopt dan ben je toch hard nodig om iedereen aan te moedigen. Zo maken we er één groot (hardloop)feest van waar de jeugd én senioren samen aan mee kunnen doen!

Sponsor hier Wil Budding!

Kom het NL elftal aanmoedigen!
Wil Budding Sponsorloop