Leon van Schie technisch manager bij Hellas

Hellas is er in geslaagd Leon van Schie te strikken als technisch manager van de mannenselectie.

De Hagenaar beëindigde aan het einde van het afgelopen seizoen zijn actieve handballoopbaan op het hoogste niveau bij Volendam.

Hij besloot in het derde team van zijn oude club Hellas te gaan handballen met zijn vroegere teammakkers uit de glorietijd waarin Hellas nog Nederlands kampioen werd in 2008.

Ook startte hij bij de Haagse eredivisieclub het Walking Handball op analoog aan Volendam.

Dennis Coster, lid van de sectie Topsport is verheugd met de benoeming van voormalig international Van Schie, die ook successen vierde bij E&O en het Belgische BocholtLeon kunnen wij met zijn ervaring goed gebruiken. Hij gaat mede gestalte geven aan het topsportbeleid en de technische zaken bij Hellas voor de komende jaren.”

Scheidsrechterscoördinator gezocht!
Werkzaamheden hal