MET 25% KORTING NAAR ADO DEN HAAG-EXCELSIOR

Beste vrijwilliger,

Graag willen wij alle leden en vrijwilligers van uw vereniging de kans geven om met 25% korting kaartjes te kopen voor de wedstrijd ADO Den Haag – Excelsior.

Kunt u aub zorgen dat onderstaand stukje op uw clubwebsite komt te staan? Bijgevoegde foto kan worden gebruikt als promotiemateriaal.

Alvast bedankt en hopelijk tot 13 december in het Kyocera Stadion!

ADO Den Haag – Excelsior: Speciaal voor onze leden 25% korting!

ADO Den Haag heeft net als onze vereniging het doel om de mensen in de regio te verbinden aan de club, maar vooral ook aan elkaar. In het Kyocera Stadion hangt iedere wedstrijd weer een prachtige sfeer. Een wedstrijd van ADO Den Haag beleef je maar op één plek en dat is in het stadon!

Daarom wil ADO Den Haag al onze leden graag uitnodigen om samen ADO Den Haag – Excelsior te beleven tegen een flinke korting! Voor deze wedstrijd kunnen onze leden kaarten kopen met 25% korting!

Kaarten met korting bestellen is heel eenvoudig:

Stap 1: Ga naar www.adodenhaag.nl/vereniging (alleen op deze pagina geldt 25% korting) Stap 2: Selecteer het vak en het aantal kaarten (familie en vrienden ook toegestaan)
Stap 3: Reken de kaarten af met Ideal en ontvang deze per email
Stap 4: Print de kaarten uit en neem deze mee naar het stadion

Wij hopen alle leden zaterdag 13 december in het Kyocera Stadion te zien!

Met vriendelijke groet,Danny van Voskuilen

Medewerker Marketing & Communicatie

T +31 (0)70 305 46 60 M +31 (0)6 52 41 71 63 F +31 (0)70 305 45 99 NV ADO Den Haag Haags Kwartier 55 2491 BM Den Haag Postbus 32400 2503 AC Den Haag
De clubtent in kerstsfeer!
HELLAS KRIJGT EEN KOUDE DOUCHE