Prijsvraag: maak een mooi logo voor het Hellas-jubileum!

In het komende seizoen gaan we met elkaar feesten, want Hellas bestaat dan 90 jaar!! Op 15 maart 2017 is het zover en vanaf dat moment starten allerlei gezellige activiteiten. Daarover horen jullie later meer.

Een jubileum logo voor Hellas 90 jaar

Een feest is geen feest als alles wat er mee te maken heeft niet goed herkenbaar is. En daarom zijn we op zoek naar een mooi jubileum logo. Voor op de website, de posters, de uitnodigingen, de versierselen en misschien wel op de speciale Hellas-jubileum kledinglijn!

Wil jij, senior of jeugdlid, ouder of vrijwilliger, helpen om een bijzonder jubileum logo te ontwerpen?

Prijsvraag

Heb je een leuk idee voor een jubileumlogo, maak daar een schets/tekening van, met de hand of digitaal. Het hoeft niet perfect te zijn, het wordt eventueel nog bewerkt door een echte vormgever. Of ken je voorbeelden van andere jubileumlogo’s die ons kunnen inspireren? Ook dat kan uiteindelijk leiden tot een mooi logo voor het jubileum.

Wordt jouw idee gebruikt voor het definitieve logo, dan wordt dat zeker beloond. Maar het is voorlogo 75al leuk om jouw logo een jaar lang overal bij en rondom Hellas te zien!

Om je een beetje op weg te helpen zie je hier een foto van het jubileumlogo van Hellas 75 jaar.

Spelregels

Een paar zaken waar je rekening mee moet houden:

• Het logo mag maximaal twee kleuren hebben
  • Het logo moet Hellas en het cijfer 90 bevatten
  • Uiterste inleverdatum is 1 september a.s.
  • Stuur je ideeën naar hellas@handbal.nl.

Heb je nog vragen, dan kan je die ook via hellas@handbal.nl stellen.

Wij zijn erg benieuwd naar jullie ideeën!

De Jubileum kwartiermakers:

Anneke, Marian, Jacqueline

Olympic Experience: vrijwilligers en vrijkaarten
Eerlijkheid en spelplezier. Klik hier voor het krantenartikel!