Slap begin nekt handbalsters Hellas

Door een slap begin hebben de handbalsters van Hellas in de eerste divisie een 18-23 nederlaag geleden tegen koploper DSVD uit Deurningen.

De opgelopen achterstand bij de rust (5-13) kon in een veel betere tweede helft, die Hellas met 13-10 won, niet worden goedgemaakt.

Coach Nico Stet is bezig een nieuwe ploeg te formeren en dat gaat zoals gebruikelijk met ups en downs.

Stet: ,,Dit was zo’n wedstrijd waarin we het laten afweten. Het begin was zó ongeïnspireerd en dan maak je het DSVD wel erg makkelijk. We moeten nog meer werken aan fysieke kracht waardoor we direct vanaf het begin meer weerstand kunnen bieden.”

Doelpunten: Paulien Barendrecht (7), Lisette Moelker (4), Jessica van Gaalen (3), Larissa Wouters (2), Tessa Tramper en Abbey Hendriks.

AD SPORT/PETER LOTMAN

Aanpak coach Voskuil wordt zichtbaar bij gretig Hellas