Talisa genomineerd als meest waardevolle speelster seizoen 2012-2013!!

Handbalverkiezingen seizoen 2012-2013 dames
Ook dit seizoen worden de awards voor de Handbalverkiezingen 2012-2013 uitgereikt. Bij de dames gebeurt dit op zondag 2 juni voor de wedstrijd Nederland-Rusland. Rondom de wedstrijd Nederland-Polen op 12 juni is de uitreiking bij de heren. Over de verkiezing bij de heren later meer.
Dit jaar hebben de trainers uit de Eredivisie dames bepaald wie de beste keepster en meest waardevolle speelster worden van het seizoen 2012-2013. Er wordt dus niet meer gewerkt met online stemmen en ook zijn de categorieën beperkt tot twee. Daarnaast heeft de technische staf van het Nationale Damesteam het talent van het jaar gekozen.
De genomineerden zijn:
Beste keepster
Larissa van Dorst – Quintus
Annick Lipman – SERCODAK/Dalfsen
Inge Roelofs – Westfriesland/SEW
Meest waardevolle speelster
Talisa Groen – Hellas
Fabienne Logtenberg – SERCODAK/Dalfsen
Martine Smeets – SERCODAK/Dalfsen
De winnaars worden bekend gemaakt op 2 juni voorafgaand aan de WK Play-Off wedstrijd Nederland-Rusland in het Topsportcentrum Rotterdam. De uitreiking zal op het veld plaats vinden, voor volle tribunes! Wil jij hier bij zijn, bestel dan hier kaarten!
Daan geboren!
Fenne Rijks naar Hellas